Lenovo G505Dizustu Bilgisayar

Lenovo G505 Hakkında Son Yorumlar

  • Ben üç senedir kullaniyorum cihazı gayet memnunum halen daha ısınma yok oyun da gayet iyi oynuyorum pes 13 pes16 hic bi sıkıntı yok bunun dışında alti tane daha oyun yüklü sabaha kadar oyna yine de isinmaz benim işimi goruyo yani

    26.06.2016 13:34:33 / 1732567 / misafir1765583167
  • Bu ürünü alacaktım kalmamıştı. Şimdi ise bulamıyorum.

    22.03.2014 01:20:10 / 1591856 / misafir17642130231
  • bende bu gün yeğene bi tane aldım kurulumunu yaptıktan sonra bi fifa2014 yuklıyım dedim rar dosyasını açarken filan pc dondu masaüstündeki simgeleri tıklamadı. Bu bana biraz tuhaf geldi. Yavaş herhalde. Amd kötü bir marka olmaya bilir laptop işlemcileri sanırım pek performanslı değil. Daha önce bende bi amd li laptop kullanmıştım 4 yıl intele göre baya performans kaybı hissettim buda aynı. Fifa 2014ü açarken hata verdi ama o hallolur sanırım. Tabi şu an 800 tl ye bilgisayar bulmak bile zorken bu pcnin Fp açısından alınabilir ürün olduğunu değiştirmez bunlar.

    Ayrıca bizim laptopta Win 8.1 çıktı.

    LAptopun beüğendiğim özelliklerinden biri Tek tuş recovry ve fanı kolay temizlenebilir olması. Bu özellikler acemi kullanıcılar için çok iyi.

    04.02.2014 14:45:19 / 1571805 / misafir47238
  • Makineyi bugün aldım ve windows 7 kurdum.Herhangi bir oyun kurmadığım için performanstan pek bahsedemeyeğim.Ekranı parlak.Ekrana baktığınızda arka tarafın yansımasını görebiliyorsunuz ama çok rahatsız edici değil.Malzeme kalitesi plastik çok kaliteli durmuyor ama bu fiyata iyi sayılır.Ekranı kaliteli,renkler canlı.Tuş takımı orta kalite.Ayrıca numerik bölümde mevcut klavye üzerinde.

    04.02.2014 14:44:29 / 1571804 / misafir851880
  • Arkadaşlar ürünü alan aldı almayanlar da diğer fırsatlardan yararlanmak adına almadılar. Alan arkadaşlara iyi günlerde kullanmalarını diliyorum. Şu konudaki tartışma ortamını artık bitirelim.Olağan şekilde eksilerini ve artılarını anlatmaya çalışalım.Karalamadan insanları yanlış yönlendirecek kesin yargılardan kaçınalım ortamı gerginleştirmeye gerek yok.Konu kilitlenirse alıp almama konusunda kararını verememiş arkadaşların da seçimleri olumsuz etkilenebilir.Özellikle alan arkadaşlar izlenimlerini yazarlarsa halen tereddütte kalan arkadaşlara yardımcı olmuş oluruz ve kalan ürünler de bitmeden onlar da faydalanmış olur

    04.02.2014 14:44:18 / 1571803 / misafir88635
  • A101 marketlerinde 30 Ocaktan itibaren satışa sunulacak AMD A4-5000 işlemcili Lenovo G505 Laptop Windows 8 işletim sistemi yüklü halde alıcısını bekliyor.

    Oldukça cazip olan bu kampanyadaki cihaz hakkında yorumları burada yapabilirsiniz.

    Lenovo G505 nasıldır diye soracak olursanız, fiyat performans bazında değerlendirecek olursak gerçekten muhteşem bir kampanya. 4 GB ram ve 500 GB HDD de oldukça yeterli.

    Üstelik 839 TLden Bonus kart sahipleri 8 taksitle Asya Card sahipleri ise 12 taksitle alabiliyorlar.

    İşte kampanyana ait görsel

    03.02.2014 13:34:19 / 1571332 / misafir276028
  • arkadaşlar . ayırttığımız pcyi akşam üzeri 4 gibi aldık(çarşamba günü) , çok beğendik 1 tane de kendime yedek aldım . faturaları sabah kesilecek .

    resim eklemeyi bilmiyorum ama yazayım size

    ekran bağdaştıcısı amd radeon hd 8330 yazıyor

    windows 8 Türkçe FULL geliyor , cd-key görev yöneticisinde var pcnin . altında bataryada falan yazmıyor aramayın boşuna.

    windows office 2013 tam sürüm yüklü .



    aktivasyon için 25 haneli şifre istedi , baktım yazmıyor kutuda , netten arattım office 2013 cd-key diye ilk çıkan siteden copy paste yaptım mis gibi bütün office
    programlarını kullanıyorum şu anda .

    şahsi görüşüm pc nin tek kötü yanı bir sürü masaüstünde gereksiz simge var lenovo bilmem ne yazan. çoğu ne işe yarar bilmiyorum , sileceğim korkuyorum bişey olacak diye .

    artı yönleri
    kasa çok iyi , tuş takımı şahane . asuslar hpler vs... gibi bombeli klavye yok görüntü kalitesi çok iyi . bilgisayarcı bir arkadaşı aradım dedim böyle böyle , sırf office ve windows 8 için (orjinal lisanslı) alınır dedi . birde saatlerdir açık pc , pes 2013 yükledi çocuklar, oyun falan oynadılar , gram ısınma yok . üstelik çok sessiz , pc çalıştığını anlamazsınız bile .

    30.01.2014 21:06:27 / 1569927 / misafir855771
  • İşlemciyi iyi biliyorum baya incelemiştim ps4 de de kullanılan kabini kod adlı bir işlemci lakin amd e serisinin hızlandırılmış hali en kötüsü de tek kanal bellek kontrolcüsü olduğu için beş para etmez üzerindeki apu hd8330 dur diğer arkadaşların dediği gibi ekran kartı evet intel hd serisine göre daha iyi ama bence celeron yerine tercih edilebilir sadece bu fiyata ,bu arada kaynak diye milletin googleda ilk çıkan cpboss linki vermeside ilginç kaynak diye verdiğiniz sitenin kaynak olarak alınacak hiçbiri kriteri yok..
    aynı işlemcili msi 15 gün öncesine kadar 75 tl wordpuan avantajix ile 760 tl ye hb de satılırken kimse yüzüne bakmıyordu ama ilginçtir ürünü bugün puansız cartsız a101 taksitle 839 a verince ve forumda da lüzumsuz bi yönlendirme olunca sıcak fırsat oluyo nasıl iştir anlamadım)
    bence günlük internet vs temel düzeydeki işler için celeron yerine tercih edebilecek bi üründür sadece..

    30.01.2014 21:05:45 / 1569926 / misafir525174
  • cihazda amd a4-5000 işlemci var , AMD Radeon HD 8330 entegre grafik çipi kullanır bu işlemci, oyun performansı yoktur
    günlük ofis ve internet işleriniz için kullanabilirsiniz,
    bu fiyat aralığında extra grafik işlemci kullanması imkansız gibi.

    30.01.2014 21:05:32 / 1569925 / misafir706341
  • tamam ben bu dizüstü bilgisayarı alacağım kesin karar verdim. bu kurlarda bu ozelliklere bence gayet uygun ekran karti meselesi de çok önemli degil oyun grafik falan ugrasmam film dizi izlerim biraz sosyal medya biraz müzik öyle yani.

    30.01.2014 21:04:47 / 1569924 / misafir534863
  • Office programları, autocad, profesyonel olmayacak kadar photoshop kullanımı için ideal diyebilir miyiz bu cihaza 8 senedir kullandığım acer var, bu belayı da durduk yere neden başıma aldım! Demek istemiyorum da.

    30.01.2014 21:04:29 / 1569923 / misafir88666
  • 15,6 Lenovo G505 dizüstü bilgisayar, üstün teknolojili AMD dört çekirdekli işlemciler gibi pek çok muhteşem özelliği bütçenize uygun fiyatlarla size sunmaktadır. Bu ideal giriş seviyesi PC, stereo hoparlörler, HD görüntü ve en yeni AMD Radeon™ grafikler gibi pek çok üstün multimedya özelliği sunar.

    30.01.2014 21:03:40 / 1569922 / misafir344815

Hoş Geldin İyi Bilen!

Sen de iyi bilirim diyorsan hemen bildiğin konuda yaz, bilgi paylaştıkça güzeldir.

İyi Bilirim

Bildiğim Konu
Ürün Adı

Sohbet